منو

AEM Electronics

گیج های سری X
تلفیقی از بهترین تکنولوژی ها و بهترین متریال و دقت بالا گیج های سری ایکس برای هر ماشین تقویت شده یک باید است
گیج هارا ببینید
واتر/متانول اینجکشن
کیت واتر متانول بهترین راه حل برای بنزین بی کیفیت
کیت هارا ببینید
پمپ های بنزین AEM
پمپ های درون باکی و بیرون باکی AEM بهترین جایگزین پمپ بنزین خودروی شما
پمپ هارا ببینید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

کمپانی AEM PERFORMANCE ELECTRONICSآمریکا یکی از پیشرفته ترین کمپانی های تولید قطعات الکترونیکی مدیریت و اندازه گیری برای تیونیگ موتور خودروهای اسپرت می باشد.

این کمپانی با تکیه به مهندسین زبده خود شریک اجرای پروژه های خودروهای مسابقه‌ای تیم های معروفی در امریکا و در دیگر کشورهای دنیا میباشد.
AEM با انتقال تجربیات این مسابقات به خط تولید رنج وسیعی از قطعات اندازه گیری و مدیریت موتور در اختیار دوستداران موتور اسپرت در سرتاسر دنیا قرار داده است.
اولویت های این کمپانی پیشرو، رضایت مشتری، صداقت درانتقال تکنولوژی، یکپارچگی ارائه خدمات، احترام به خواسته های مشتری و اعتقاد به تیم ورک برای به دست آوردن نتیجه می باشد.
کیفیت بالای تولیدات و قابلیت اطمینان آنها اصلی ترین اهداف این کمپانی میباشد چرا که این قطعات وظیفه مدیریت موتور های گرانقیمتی را به عهده دارند.
کمپانی AEM بیشتر با کامپیوتر های استند لون سری اینفینیتی، گیج های دقیق سری ایکس ،و کیت های واتر متانول ، پمپ های بنزین دقیق و سخت جان و نیز کویل های پرقدرت و پر دوامش در بین دوستداران صنعت تیونینگ شناخته می شود.
تاپ کار افتخار دارد از سال ۲۰۱۸ نماینده این کمپانی برای ارائه کالاها و خدمات بی‌نظیرش به مشتریان خود باشد ،ولی بنا به شرایط تحریم متاسفانه امکان درج نام ما فعلاً بر وب سایت این کمپانی مقدور نمی باشد. برای آشنایی با تک تک محصولات این کمپانی به قسمت محصولات وبسایت مراجعه فرمایید.
کمپانی AEM EV که به تازگی راه اندازی شده ارائه دهنده قطعات ارتقا و تیون خودروهای برقی می باشد و سیستم مدیریت استندالون آن قابلیت تبدیل خودرو های بنزینی را به خودرو های الکتریکی فراهم آورده است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
Top Car Club
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
Top Car Club