منو

درباره تاپ کار

درباره

top car club

Top Car Club Was Established in 2003

کلوپ تاپ کار در سال ۱۳۸۳تاسیس گردید.

اولین محصول این شرکت کوئیک شیفترگریفین بود که پس از مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا نمود.

سپس در سال ۱۳۸۴ با معرفی شمع Volker Iridium اولین شرکت عرضه کننده شمع ایریدیم در ایران گردیدیم.

در سال ۱۳۸۵ شمع های اتولایت سری Xp Iridium را وارد نمودیم که بدلیل سازش بیشتر این شمع با نوع بنزین و اقلیم ایران ورود شمع های برند های دیگر توسط تاپ کار قطع گشت و شمع ای اتولایت ایریدیم که در بازار جهانی تازه بودند در بازار ماهم عرضه گشتند.

در سال ۱۳۸۸ ما موفق به اخذ نمایندگی K&N و وارد کردن این فیلترها برای بیشتر خودروهای موجود در بازار گردیدیم . این فیلتر ها قبلا” نیز در بازار به صورت جزیی یافت می شدند که بعضا” با قیمت بسیار بالا و بدون خدمات و پشتیبانی درست عرضه می گردیدند که با رسمیت یافتن نمایندگی ما این فیلتر ها بسیارگسترده تر از قبل عرضه گشتند.

The Journay Continues

همچنین در سال ۱۳۸۸ ما موفق اخذ نمایندگی و وارد کردن لنت های ترمز بندیکس Bendix سرامیک ساخت کشور آمریکا برای اولین بار برای بسیاری از خودروها گردیدیم . این لنتها را می توان جزو ناب ترین نوع لنت در بازار قلمداد کرد که با قیمت قابل قبول ، کیفیت فوق تصور ترمزگیری را ارائه می نمودند.

در همین سال ما برای محافظت هر چه بیشتر از موتور خودروهای دوستداران خودرو ،فیلتر های روغن و هوای کمپانی Fram را در بازار عرضه نمودیم و بهترین سطح فیلتراسیون را برای روغن موتور خودروهای کشور فراهم آوردیم.

همچنین در سال ۸۸ شرکت آکام ایلنور پارس که کلوپ تاپ کار از زیر مجموعه های این شرکت می باشد موفق به عقد قرار داد همکاری با شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ( آپکو ) گردید . مهندسین دو شرکت در حدود یکسال سه کالای کوئیک شیفتر ، شمع اتولایت XP و فیلتر های K & N را مورد تست و بررسی قرار دادند و پس از اطمینان از محاسن استفاده از این قطعات در نهایت در قالب کیت افزایش کارایی و قدرت یا Power Kit برای مجموعه آپکو و بطور غیر مستقیم در سیستم ایساکو تعریف گردید که با استقبال خوبی از سوی مشتریان و مسئولین عالی رتبه آن زمان شرکت ایساکو و آپکو و خریداران خودروهای سفارشی مواجه شد .

We became better

لازم به ذکر است که آپکو اولین مرکز تیونینگ وابسته به یک خودرو ساز داخلی بود که بنا به درک مدیران آن زمان آن شرکت توانستیم مساله تیونینگ خودروها را به آنها بقبولانیم و این موفقیت زیادی برای تاپ کار محسوب می شد.

در سال ۱۳۸۹ نمایندگی انحصاری شرکت سوپراسپرینت در ایران را از این اگزوز ساز معروف ایتالیایی اخذ نمودیم و با عرضه محصولات با کیفیت و کارای این شرکت نیاز بسیاری از علاقه مندان به موتور اسپرت را با قیمت مناسب برآورده نمودیم.

در سال ۱۳۹۰ با عرضه مکمل های Prestone آمریکا یکی از با کیفیت ترین مکمل های سوخت و بالاترین میزان افزایش اکتان در آن زمان یعنی تا ۱۰ پوینت یا 1RON را عرضه نمودیم.
در همین سال عرضه محصولات کمپانی ِD2 Racing را آغاز نمودیم و با ارایه سیستم های فنربندی و ترمز D2 هندلینگ بی نظیرو ترمز گیری مسابقه ای را به دوستداران موتور اسپرت ارائه نمودیم.

در سال 1390 با SKN آلمان شروع به مذاکره و موفق به اخذ نمایندگی آن مشترکا با آپکو به اتفاق گشتیم که متاسفانه با تغییر رفتار مدیران جدید آن زمان و طمع برای بدست آوردن کل سود محتمل این همکاری پایان یافت و در نهایت آپکو هم بعد از یکسال نتوانست قراردادش را با آن کمپانی تمدید کند.

متاسفانه از آن سال بنا به حضور مدیران ناموجه که بعد ها به جرم اختلاس و تخلف از شرکت برکنار شدند آپکو دیگر نتوانست وجاهت از دست رفته را برگرداند و هر از گاهی یک تیم با آرزو های بزرگ و همت کم و صرفا به هدف ایجاد درآمد حرکاتی می نمایند و بعد هم ناپدید می شوند.
در سال ۱۳۹۱ با اخذ نمایندگی کمپانی DimSport ایتالیا و رفتن مدیر عامل تاپ کار آقای مهندس محمود رضا پورنیا برای گذراندن دوره آموزش ریمپ اصولی و تغییر برنامه مدیریت موتور خودرو ها به صورت Master به دفتر مرکزی این شرکت در ایتالیا ، تاپ کار به عنوان اولین کمپانی با داشتن تکنولوژی و نمایندگی رسمی برای دسترسی به نقشه های دیتا بیس یک کمپانی اروپایی جهت ایجاد تغییرات و تیون و انجام خدمات Chip Tuning در ایران مطرح گردید.

Better Tools

در سال 2014 تاپ کار بعد از حدود یکسال تحقیق نمایندگی کمپانی Clombo Bariani را در ایران اخذ نمود و با عرضه میل سوپاپ های استنلس استیل برای پژو های ۲۰۶ در مدل های مختلف، ورود بیشتری در قسمت موتور اسپرت نمودیم.

در سال 2015 تاپ کار موفق به اخذ نمایندگی Catcams بلژیک گردید و در آن زمان با وارد نمودن میل سوپاپ ها به خصوص برای موتور TU5متعلق به پژو های 206 این قطعات با اصالت با قیمت مناسب در اختیار 206 سواران قرار دادیم.

همچنین در سال 2015 تاپ کار موفق به اخذ نمایندگی کمپانی Alsa آمریکا گردید که این کمپانی رنگ های اگزاتیک خودرو تولید می کند که بنا به پیچیدگی های اعمال این رنگ ها در آن زمان بنا به قیمت توفیق زیادی پیدا نکردند ، از نمونه رنگ های این کمپانی رنگ پاششی کروم و رنگ های خاص کندی کروم و فلورسنت می باشد.

در سال 2015 تاپ کار با رفتن مهندس پورنیا به آفریقای جنوبی و گذراندن دوره نصب و تیون Unichip که یکی از اولین و موفقترین پیگی بک یا کامییوتر های کمکی دنیا می باشد ، نمایندگی این کمپانی را گرفت و با امکان نصب و تیون یونیچیپ راه تیون و نصب قطعات افتر مارکت مانند توربو و سوپرشارژر بر روی انواع خورو مانند تویوتا ها و نیسان ها و پژو ها را فراهم ساختیم و در واقع با امکان نصب یونیچیپ اکثر خودرو ها قابلیت چیپ تیون پیدا نمودند.

تاپ کار در سال ۲۰۱۵ مکان فعلی خودرا تاسیس نمود و با تجهیز این مرکز به دستگاه دایناموتر شاسی ساخت داستک آفریقای جنوبی سطح ارائه خدمات خودرا به عنوان یک تیونر با تجهیزات کامل ارتقا داد

Still Going Storng

در سال 2018 تاپ کار موفق شد نمایندگی کمپانی AEM Electronics را بگیرد و حال که تاپ کار بیشتر بر روی پروژه های پرخوران کارمی کرد نیاز به گیج های دقیق و کیت های یک کمپانی به نام و معتبر داشت که AEMبهترین گزینه بود و خوشبختانه علیرغم شرایط سخت تحریم موفق به متقاعد نمودن این کمپانی برای ارائه خدمات به تاپ کار گردیدیم .

در سال 2018 تاپ کار موفق شد نمایندگی کمپانی H&R آلمان که برند سال های 2017 و 2018 درساخت سیستم فنربندی در آلمان و شریک رسمی تجاری بی ام و موتور اسپرت برای سیستم تعلیق مدل ها M را اخذ نماید و محصولات ارزشمند این کمپانی را به بازار کشور عرضه نماییم.

در سال 2019 تاپ کار اقدام به اخذ نمایندگی غیر مستقیم فروش و واردات توربو های کمپانی Garrett و Turbo Smartجهت کیت های توربو گردید.

تاپ کارمعرفی اولین های زیادی را تا به امروز در کارنامه خود دارد و همواره به عنوان یک کمپانی پیشرو در صنعت تیونینگ علمی ومحصولات آن در کشور شناخته می شود و با کمک دانش فنی مدیران و دست اندرکاران خودسعی دارد هر روز در این زمینه با اقتدار بیشتر موقعیت خود را ارتقا دهد و خدمات بهتری به مشتریان وفادار خود تقدیم نماید.

ما معتقدیم که “همه ما در بالابردن فرهنگ خودرویی کشور موثر و مسوول هستیم ” و لذا با واردات و عرضه کالا هاب اصلی با کیفیت ،سطح توقع علاقمندان را بالا برده و دیدشان را بازتر می نماییم تا دیگر متقلبان و بنجل فروشان نتوانند در بازار اجناس بی کیفیت در بازار بفروشند.

از سال 2019 ما با توجه به تکنولوزی های روز شروع به نصب توربو شارژر برروی خودرو های پرتعداد برای مصرف روزمره نمودیم و این مهم را با پژو 206 و پارس با موتور TU5 شروع و با موتور نیسان رونیز KA24-DE ادامه دادیم.

WE Were the firsts

اولین ارائه دهنده کویئک شیفتر ها در ایران بودیم که به صورت شرکتی و با ضمانت این محصول را ارائه کردیم.

تاپ کار اولین شمع های ایریدوم را وارد بازار ایران کرد.با شمع های Volker شروع کرد و با Autolite و NGK ادامه داد

اولین ارائه دهنده لنت های سرامیکی در بازار ایران بودیم

اولین ارائه دهنده ریمپChipTuning   اصولی و علمی در بازار

اولین نصب سوپرشارژر  TRDبر روی لندکروزر در سال ۲۰۰۹

اولین نصب سوپرشارژر  Rotrex  بر روی پرادو ۲۰۱۰

اولین نصب سوپرشارژر  Sprintexبر روی لندکروزاتاق 76 ۲۰10

اولین نصب سوپرشارژر  Rotrex بر روی جنسیس کوپه ۲۰۱۱.

اولین نصب سوپرشارژر   Sprintexبر روی GT-86 2013

اولین کیت لیفت  بر روی هایلوکس ۲۰۱۱-Ultimate Suspension

اولین کمپانی ایرانی با قابلیت ریمپ به صورت مستر و با نرم افزار اورجینال در بازار

اولین کمپانی ایرانی با قابلیت نصب و تیون پیگی بک با داشتن نماینده رسمی در

Won’t Happen In One Day

امید است با یاری هم بتوانیم گام های مثبت بعدی در فراهم آوردن بهترین محصولات با به روز ترین تکنولوژی های دنیا را برداریم و با استفاده از این امکانات فرهنگ خودرویی به خصوص در عرصه تیونینگ را ارتقا دهیم.

فیلتر بر اساس شهر محصول
Top Car Club
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
Top Car Club